Wszystko co najlepsze do Twojej drukarki

Digital Revolution Poland sp. z o.o.
ul. Wrocławska 60, Radwanice
55-010 Św. Katarzyna



 

Telefon:
Fax:
GSM:
E-mail:

71 31 16 123
71 31 17 003
79 43 21 123

biuro@123drukuj.pl

 
Strona główna Twój koszyk Warunki dostawy Warunki ogólne Ochrona danych Polityka prywatności Ankieta Pomoc Aktualności o 123drukuj.pl Kontakt

Sklep internetowy

Szukaj produktu

Moje 123drukuj.pl

Polub nas

Wiarygodny partner

Współpracujemy z:





Reklamacje

Ogólnie Zdajemy sobie sprawę, że produkt nie działający prawidłowo nie należy do przyjemności.
Aby rozwiązać ewentualne problemy, najlepiej zapoznać się z instrukcją na opakowaniu lub z instrukcją obsługi drukarki. Gdy produkt okaże się jednak uszkodzony zawsze zostanie zaoferowane Państwu odpowiednie rozwiązanie. Chętnie też służymy radą w przypadku problemów z produktami zakupionymi w innym sklepie.
 
Otrzymałeś wadliwy produkt? Jeśli produkt tuż po otrzymaniu posiada widoczne uszkodzenia należy jak najszybciej nam to zgłosić.
W tym przypadku prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 
Warunki gwarancji Poniższe produkty podlegają następującej gwarancji:

Oryginalne materiały do drukarek:
Oryginalne materiały do drukarek posiadają gwarancję fabryczną ich producenta. W przypadku kiedy towar dostarczony jest z oryginalną kartą gwarancyjną producenta, reklamacji i napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej, zgodnie z zasadami w niej zawartymi. W pozostałych przypadkach reklamacje realizowane są przez firmę Digital Revolution Poland sp. z o.o.

Kompatybilne materiały do drukarek:
Digital Revolution Poland sp. z o.o. udziela dożywotniej gwarancji na kompatybilne tusze własnej marki.

Regenerowane (napełniane) materiały do drukarek:
Digital Revolution Poland sp. z o.o. udziela 6-cio miesięcznej gwarancji (od daty zakupu).

Specjalne rodzaje papieru oraz naklejki:
Digital Revolution Poland sp. z o.o. udziela dożywotniej gwarancji na papier własnej marki.
 
Procedura Gdy odsyłasz do nas produkt w ramach gwarancji, postępuj według poniższej procedury:
  • Zgłoś gwarancję we właściwym terminie w Biurze Obsługi Klienta.
  • Odeślij uszkodzony produkt w ciągu 5-ciu dni.
  • Podczas wysyłki bezpiecznie zapakuj uszkodzony produkt.
  • W przesyłce powinny znajdować się: opis problemu wraz z danymi osobistymi, kopią dokumentu zakupu oraz w miarę możliwosci przykładem wydruku.
  • Po otrzymaniu Państwa przesyłki postaramy się jak najszybciej ją rozpatrzyć i dostarczyć Państwu nowy egzemplarz produktu.
 
Naciśnij tutaj aby zobaczyć nasze Warunki Ogólne.

Twój koszyk

Ilość Produkt
Nie ma produktów w Twoim koszyku.
Suma: 0,00 zł
(z podatkiem VAT)

E-biuletyn



Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatnościAkceptuję