123drukuj.pl
  Wszystko co najlepsze do Twojej drukarki!

123drukuj.pl sp. z o.o.
ul. Strzelińska 21
55-010 Żerniki Wrocławskie


 

Infolinia:
Telefon:
E-mail:

123 123 270
71 31 16 123

biuro@123drukuj.pl

               opinie-123drukuj       
 
Strona główna Warunki ogólne Ochrona danych Polityka prywatności o 123drukuj.pl Kontakt Praca Blog Zaloguj

Sklep internetowy

Szukaj produktu

Moje 123drukuj.pl

Polub nas

Wiarygodny partner

Współpracujemy z:





Reklamacje

Ogólnie Zdajemy sobie sprawę, że produkt nie działający prawidłowo nie należy do przyjemności.
Aby rozwiązać ewentualne problemy, najlepiej zapoznać się z instrukcją na opakowaniu lub z instrukcją obsługi drukarki. Gdy produkt okaże się jednak uszkodzony zawsze zostanie zaoferowane Państwu odpowiednie rozwiązanie. Chętnie też służymy radą w przypadku problemów z produktami zakupionymi w innym sklepie.
 
Otrzymałeś wadliwy produkt? Jeśli produkt tuż po otrzymaniu posiada widoczne uszkodzenia należy jak najszybciej nam to zgłosić.
W tym przypadku prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 
Warunki gwarancji Poniższe produkty podlegają następującej gwarancji:

Oryginalne materiały do drukarek:
Oryginalne materiały do drukarek posiadają gwarancję fabryczną ich producenta. W przypadku kiedy towar dostarczony jest z oryginalną kartą gwarancyjną producenta, reklamacji i napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej, zgodnie z zasadami w niej zawartymi. W pozostałych przypadkach reklamacje realizowane są przez firmę 123drukuj.pl sp. z o.o.

Kompatybilne materiały do drukarek:
123drukuj.pl sp. z o.o. udziela dożywotniej gwarancji na kompatybilne tusze własnej marki.

Specjalne rodzaje papieru oraz naklejki:
123drukuj.pl sp. z o.o. udziela dożywotniej gwarancji na papier własnej marki.
 
Procedura Gdy odsyłasz do nas produkt w ramach gwarancji, postępuj według poniższej procedury:
  • Zgłoś gwarancję we właściwym terminie w Biurze Obsługi Klienta.
  • Odeślij uszkodzony produkt w ciągu 5-ciu dni.
  • Podczas wysyłki bezpiecznie zapakuj uszkodzony produkt.
  • W przesyłce powinny znajdować się: opis problemu wraz z danymi osobistymi, kopią dokumentu zakupu oraz w miarę możliwosci przykładem wydruku.
  • Po otrzymaniu Państwa przesyłki postaramy się jak najszybciej ją rozpatrzyć i dostarczyć Państwu nowy egzemplarz produktu.
 
Naciśnij tutaj aby zobaczyć nasze Warunki Ogólne.

Twój koszyk

Ilość Produkt
Nie ma produktów w Twoim koszyku.
Suma: 0,00 zł
(z podatkiem VAT)


Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatnościAkceptuję