123drukuj.pl

123drukuj.pl sp. z o.o.
ul. Strzelińska 21
55-010 Żerniki Wrocławskie


 

Infolinia:
Telefon:
E-mail:

123 123 270
71 31 16 123

biuro@123drukuj.pl

opinie-123drukuj
123drukuj

Twój koszyk

Ilość Produkt
Nie ma produktów w Twoim koszyku.
Suma: 0,00 zł
(z podatkiem 0% VAT)
Chemia do sprzątania

Gwarancja i reklamacje

OgólnieAby rozwiązać ewentualne problemy z zakupionym produktem, w pierwszej kolejności najlepiej zapoznać się z instrukcją na opakowaniu lub z instrukcją obsługi. Gdy jednak nie znajdą Państwo rozwiązania problemu, zostanie zaoferowana Państwu pomoc z naszej strony.
 
Otrzymałeś wadliwy produkt? Jeśli produkt tuż po otrzymaniu posiada widoczne uszkodzenia należy jak najszybciej to zgłosić. W tym przypadku prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
 
Okres gwarancji Każdy produkt jest objęty standardową gwarancją prawną, która rozpoczyna się w momencie zakupu. Oznacza to, że 123drukuj.pl sp. z o. o. gwarantuje, że artykuł jest w wolny od wad i powinien działać zgodnie z oczekiwaniami użytkownika.

Oczywiście, zawsze masz prawo do gwarancji prawnej, ale 123drukuj.pl sp. z o. o. zapewnia nietandardowe okresy gwarancji na różne artykuły:

Produkty ekologiczne (oryginalne materiały eksploatacyjne do drukarek bez opakowania zewnętrznego):
W 123drukuj.pl sp. z o. o. otrzymasz dożywotnią gwarancję produktów ekologicznych. Uprawnia to do naprawy lub wymiany wadliwego produktu.

Materiały eksploatacyjne do drukarek marki 123drukuj:
W 123drukuj.pl sp. z o. o. otrzymasz dożywotnią gwarancję na wady materiałów eksploatacyjnych do drukarek marki własnej 123drukuj.pl sp. z o. o.. Gwarancja uprawnia to do naprawy lub wymiany wadliwego produktu.

Papiery specjalne, fotograficzne  i etykiety:
W 123drukuj.pl sp. z o. o. otrzymasz dożywotnią gwarancję na wszystkie papiery marki 123drukuj.

Drukarki:
Drukarki mają własną procedurę gwarancyjną. Obsługa gwarancyjna drukarek odbywa się bezpośrednio przez partnera serwisowego danej marki. Procedurę prześlemy Ci pocztą elektroniczną.
 
Procedura Gdy odsyłasz do nas produkt w ramach gwarancji, postępuj według poniższej procedury:
  • Zgłoś reklamację w Biurze Obsługi Klienta (zgłaszając mailowo pamiętaj, aby wysłać wiadomość z adresu, na który zarejestrowane jest konto w sklepie).
  • Bezpiecznie zapakuj uszkodzony produkt.
  • Jak najszybciej odeślij do nas reklamowany produkt.
  • Po otrzymaniu Państwa przesyłki rozpatrzymy reklamację w ustawowym czasie.
 
Naciśnij tutaj aby zobaczyć nasze Warunki Ogólne.